12 grudnia 2012

Malwina Sulima

Kolejny raz zachwycają mnie fotografie, kolejny raz ich autorem (a raczej autorką) jest ktoś, kto mówi, że fotografią zajmuje się wyłącznie amatorsko. Przyznaje też, że chce w swoich kadrach ukazać piękno człowieka, bez używania słów. Sama od ich używania jestem uzależniona, więc wyjątkowo podziwiam takie zdolności. Dziś zdjęciowo - za obiektywem stoi Malwina Sulima.

Podoba mi się, jak Malwina przedstawia kobiety. Robi to z taką łatwością, że wydaje się, że stylizacje i cała "modna otoczka" to nie przebranie, a przedłużenie osobowości modelki. Jej prace są proste, ale właśnie to jest w nich przyciągające. Nie są przeładowane, nie są też surowe, są w nich emocje, ale i ubrania. Bardziej wprawne oko zauważy, że portfolio jest coraz bardziej odważne, kreatywne, ale też lepsze technicznie. Lubię patrzeć na to, jak rozkwitają talenty (przypomina mi się mój wpis o Agnieszce Stodolskiej, której prace w tym roku można było podziwiać w ramach wystawy młodych zdolnych na łódzkim FW). Widzę, że dzisiejsza bohaterka Efektów ma przed sobą jeszcze trochę pracy... ale jeszcze więcej możliwości.
Wszystkie zdjęcia - Malwina Sulima. Zapraszam na bloga fotografki.

6 komentarzy:

  1. A ja ostatnio często spotykam się z tym, że lepsze zdjęcia robią amatorzy - pasjonaci niż "profesjonaliści". Może wynika to z faktu, że fotografia to jednak forma sztuki i do tego trzeba mieć i talent i serce, a nie tylko znajomość techniki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, święta prawda!! Wydaje mi się też, że u "profesjonalistów" czasem przychodzi znudzenie i wielu z nich zaczyna robić sesje, mówiąc brzydko, na jedno kopyto.

      Usuń
  2. 2 zdjęcie trochę jak Kate Winslet w titanicu... piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pomyślałam o tym, ale faktycznie widać pewne podobieństwo!

      Usuń
  3. Najbardziej podobają mi się ujęcia z drugiego zestawu oraz czarno - białe portrety z kolorową grafiką.
    Zgadzam się z tym co napisała Ventura-fashion:)

    OdpowiedzUsuń
  4. 8 zdjęcie jest po prostu prze boskie <3

    OdpowiedzUsuń