15 marca 2015

RAW - PURE | SS 2015

Nigdy nie spodziewałabym się, że surowość może okazać się dla mnie pociągająca. Skandynawski chłód do tej pory podziwiałam raczej z dystansem niż wypiekami... Może w końcu do niego dojrzałam? A może po prostu w wydaniu RAW potrafi mnie do siebie przekonać.
Mimo surowości (narzuconej choćby przez nazwę marki), jest w tych projektach jakaś ulotna delikatność. Skromne formy bardziej niż chłód, przywodzą na myśl dobrze wydaną klasykę. Delikatne szarości, beż i biel nadają sylwetkom wiosennej lekkości. Nieco męskie koszule i proste sukienki (dla odmiany - z bardzo kobiecymi dekoltami) zachwycają skromnością, wzrok przyciągają marynarskie pasy. Wydaje się, że wszystko jest pełne harmonii i prostoty, a przecież ciągle coś mnie zaskakuje. W nowej kolekcji RAW bawi się kontrastami, ale tym razem na innym poziomie. Coś klasycznie męskiego otrzymuje wyjątkowo kobiece wcielenie, wełniany płaszcz nagle kojarzy się nie z jesiennym otulaczem, a z długim, wiosennym spacerem. Nawet przywodzące na myśl biurową elegancję spodnie, w połączeniu z lekkimi klapkami (sama jestem zaskoczona tym, że... naprawdę mi się podobają) zyskują zupełnie innego charakteru. Nie mam wątpliwości, że ten stylowy eklektyzm to nie przypadek, a dobry plan. Przemyślany od kołnierzyka koszuli, po pierścionek od Agaty Bieleń. RAW zaskakuje nie tylko nowościami, ale także poziomem, przechodząc od linii oryginalnych bluzek do pełnej kolekcji. Na takie zmiany patrzy się naprawdę miło. Nie tylko dzięki świetnej sesji zdjęciowej.




RAW - www | fb | ig

Zdjęcia - Daniel Jaroszek (asystent Adam Włóczkowski), modelka - Kaja Werbanowska, makijaż i fryzura - Dorota Kumosińska, stylizacja - Magda Murawska, scenografia - Wito Bałtuszys (asystent Ada Bonarski), biżuteria - Agata Bieleń

READ IN ENGLISH HERE

1 komentarz: