25 sierpnia 2012

Origami

Coraz częściej znajduję w polskiej modzie rzeczy, które sama chciałabym nosić. I co ważniejsze, mam taką możliwość. Cieszy mnie, że moda staje się tak dostępna, powstaje wiele marek, na których autorskie mini-kolekcje praktycznie każdy może sobie pozwolić, bo ceny zostają na poziomie sieciówek (a jeśli dodamy kwestie etyczne, to okazuje się, że są... o wiele bardziej przystępne). Powoli zaczynam myśleć o jesiennych wieczorach, chłodnych, ale na tyle przyjemnych, by móc bawić się modą i nie przejmować zimnem. O Paulinie Matuszelańskiej na Efektach już pisałam, zachwalając wykonanie i pomysł. Tym razem projektanta wraca z nową, jesienno-zimową kolekcją "Origami".
Znów jest kobieco i subtelnie, ale zamiast słodyczy znajdziemy tu więcej... jesieni. Całość jest wyjątkowo spokojna, stonowana. Z jednej strony spogląda na nas klasyka sezonu - ponadczasowa pepitka, pudrowe kwiaty czy gruby, miękki sweter. Ale pozornie proste rzeczy okazują się inne od tego, co znamy. Kostium w delikatny wzorek, zamiast klasycznej marynarki, ma geometryczną bluzkę-pelerynkę. Zwykła koszula zaskakuje nawiązaniem do origami - zakładany i zaginany materiał odróżnia ją od innych propozycji. Pojawiają się też metaliczne wstawki i wycięcia. Jest klimatycznie i użytecznie, czyli tak, jak lubię.
Wszystkie zdjęcia i projekty - Paulina Matuszelańska. Modelka - Magdalena Ciesielska /AS Model Management.

15 komentarzy:

  1. Ciekawy płaszcz z 3 zdjęcia - przydałby mi się na jesień :) Chętnie obejrzałabym całą kolekcję - nie wiesz gdzie ją znajdę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na samym końcu nazwisko autorki podlinkowane jest do jej profilu na FB.

      Usuń
  2. Zainteresowałam się już ta kolekcją jakiś czas temu. Szkoda wielka, że jest ona nieosiągalna- żałuję, że nie można jej kupić w internecie ani w butiku...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie dostępna w showroomie w Łodzi oraz online - niedługo, niedługo :)

      Usuń
  3. Piękne ubrania, z chęcią bym takie kupiła, ale profil autorki jest prywatny, nie mogę nawet polubić zdjęcia:( Bardzo podoba mi się bluza (?) ze wstawkami z pierwszego zdjęcia, również płaszcz wygląda na całkiem przyjemny w noszeniu. Fajna kolekcja, będę obserwowała poczynania Pauliny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się zestaw z ostatniego zdjęcia.
    Uwielbiam asymetrię i warstwy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też - ta klasyczna pepitka w takim niecodziennym wydaniu jest świetna.

      Usuń
  5. Ubrania zachwycają. Piękne proste kroje i kolorystyka. Szare cygaretki chętnie bym przygarnęła. Szkoda, że autorka jest średnio dostępna - zdecydowanie do zakupienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostępna online - już niedługo. Na pewno dam znać na FB!

      Usuń
  6. Witam wszystkich,
    niestety ubrania nie są obecnie w sprzedaży ale cierpliwości! Na pewno w najbliższym czasie pojawią się w sklepie internetowym z całą rozmiarówką poszczególnych asortymentów. Będzie też możliwość kupna ubrań z kolekcji ORIGAM na Fashion Week W ŁODZI.

    pozdrawiam,
    Paulina Matuszelańska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To teraz tylko liczyć na akredytację:) Dzięki za odpowiedź!

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że to usatysfakcjonuje wygłodniałych czytelników :D

      Usuń
  7. Super ciuchy. Szkoda, że nie ma w sprzedaży i ciekawa jestm jakie ceny....
    Super jest ta czarna sukienka.
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sprzedaży już niedługo! A jeśli chodzi o ceny - zapowiadam przystępne, rok temu kupiłam u Pauliny piękną spódniczkę na podszewce i zapłaciłam niewiele ponad 100 zł.

      Usuń