11 listopada 2011

Fun in Design

Personalizacja jest ostatnio wyjątkowo popularna - czy wiedzieliście, że można stworzyć M&Ms, czekoladę a nawet własne buty Converse? Wygląda na to, że to jeden ze światowych trendów, nie tylko w modzie. Z uwagą śledzą go twórcy nowej marki - Fun in Design, która daje nam możliwość zaprojektowania wymarzonych butów. To dopiero początek ich działalności a ilość modeli jest już całkiem spora. W najbliższym czasie ma powiększyć się między innymi o torebki i biżuterię.
Fun in Design ma stanowić miejsce, gdzie każdy może "pobawić się" w projektanta, tworząc niepowtarzalne produkty za sprawą doboru kolorów i materiałów. W określonym czasie wymarzona para ma dotrzeć na nasz adres - wszystko tworzymy internetowo, bez potrzeby wychodzenia z domu. Twórcy FiD śledzą zarówno rynek mody, jak i produktów, które można personalizować. Nieobce są im także wszelkiego rodzaju nowinki technologiczne. Egzemplarzy cały czas przybywa (niedawno pojawiły się botki, w finalnej wersji strony będziemy mieć też możliwość używania specjalnego kreatora, który pomoże nam w wyobrażeniu sobie ostatecznego produktu (pamiętacie Upper Street?). Zapowiada się naprawdę ciekawie, szczególnie, że ambitni twórcy mają wiele interesujących planów (wspomniane wcześniej akcesoria) i z uwagą śledzą potrzeby polskich konsumentów. Czekam na efekty (byle nie uboczne ;)).


Wszystkie zdjęcia oraz informacje na temat projektu Fun in Design pochodzą z ich oficjalnej strony - tutaj. Poczynania młodej marki można śledzić także na Facebooku.

10 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł. Mało kreatywności ostatnio w sieci, więc takie projekty cieszą. Na Facebooku już polubiłam, a teraz idę personalizować mojego M&Msa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja:) Super pomysl, na pewno skorzystam zwlaszcza ze ceny sa bardzo zachecajace! Dzieki za info!

    OdpowiedzUsuń
  3. Personalizacja to forma coraz bardziej popularna na Zachodzie, do nas powoli również dociera. Cieszę się z takich inicjatyw i proszę o więcej. Kelly - stworzyłaś już swój design ? Po Twoim poście zastanawiam się nad moimi potrzebami... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten pomysł zapoczątkował loft37, w wypadku Fun in Design podobają mi się tylko buty na pierwszej fotce, reszta bardzo wszystkim już znana... czekam na więcej ich wyrobów, może nas zaskoczą:)

    OdpowiedzUsuń
  5. @Adrianna: Jako kobieta mam wyjątkową słabość do butów..chyba każdego rodzaju;)

    @Jag: M&Msy i inne rzeczy uzależniają, uważaj!

    @Adelina: Dokładnie, cieszy połączenie cen z oryginalnością wyrobu, możliwością wybrania swoich kolorów. Chciałabym je zobaczyć na żywo :)

    @Glam: Z tego, co wyczytałam na blogu ww firmy to chyba USA przoduje, ale i do nas powoli, powoli dociera. Nie stworzyłam i na razie nie będę, ale myślę, że wraz z nadejściem wiosny skuszę się na jazzówki albo baletki!

    @Wilhelmina: Nie, ten pomysł został już zapoczątkowany przez inne firmy zagraniczne... wystarczy trochę zgooglować, ja podaję Upper Street, londyńską firmę o której pisałam :) Czekam na wspomnianie akcesoria, autorzy obiecują, że będzie można tworzyć "komplety", ciekawe rozwiązane!

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że personalizacja to jedyny z chwytów, który jeszcze został marketingowcom ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trafiają na moją listę "do kupienia" - świetne!

    OdpowiedzUsuń
  8. @Knitted Republic: W ogóle mi ten chwyt nie przeszkadza, lubię takie zabawy ;)

    @Katia: Na moją też :)

    @Isabeldrafts: Wstyd przyznać, ze nie mam ani jednej pary... wiosną przyjdzie czas na zmianę!

    OdpowiedzUsuń