22 sierpnia 2016

Inspiracje… | skórzana kurtka

Do niedawna jeszcze trochę z niej żartowałam. Bo w zasadzie to po co mi skórzana kurtka, kiedy mam w szafie dwa wełniane płaszcze, futro w panterkę, klasyczny trencz, kilka marynarek i cekinowy żakiet? Strzała amora trafiła niespodziewanie. Okazało się, że nagle trudno mi bez niej żyć: kto przykryje głęboki dekolt na plecach ukochanej sukienki, osłoni ramiona przed chłodnym porankiem po długiej imprezie, uchroni przed letnią burzą? Posłuży za koc podczas spontanicznych pikników i zakryje wstyd porannych powrotów do domu? Skórzana kurtka jest moim numerem jeden na nadchodzący sezon i pierwszą pozycją na liście urodzinowych życzeń. Wstyd przyznać, że mój "ekologiczny" odpowiednik to jedyny podobny model w szafie. A przecież mogłabym zakładać ją na więcej niż trzy sposoby! 

Z dżinsami i białym T-shirtem nosiłabym ją na co dzień i na wieczorne (nocne?) imprezy. O aksamitnych szpilkach marzę nieco krócej, ale mam wrażenie, że oprócz koronek Rilke, dla skórzanej kurtki nie ma lepszej pary! 


kurtka - North by Zoe, koszulka - SANS, dżinsy - Patrizia Aryton, stanik - Rilke, szpilki - Kazar

Plusy skórzanej kurtki? Równie dobrze można traktować ją jak zwykły żakiet. Lubi się z czernią i złotem, a body z powodzeniem może udawać obcisłą koszulkę. Zalety kreatywnych zawodów? W takim stroju możecie spotkać mnie w pracy ;)

 body - Le Petit Trou, kurtka - North by Zoe, spódnica - Risk! Made in Warsaw, buty - Baldowski

Długa, zwiewna sukienka i skórzana kurtka to połączenie bardziej sprawdzone, niż prosecco i likier porzeczkowy. Z pudrowym różem lub głębokim granatem, w otoczeni złota i czerni - taki sobotni zestaw mógłby znaleźć się w mojej szafie już dziś!
sukienka - Tundra, kolczyki - Klara Kostrzewska, kurtka - North by Zoe, buty - Baldowski

2 komentarze:

  1. I'm Eni, blogger from Italy and I'm a really lover of leather jacket! Leather jackets are perfect in every occasion. Nice tips, first combo is my favorite! Basic and stylish at same time....If you want, take a look at my blog and let me know what you think. Kisses,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hello Eni! I'm glad you like it :) It's true, leather jacket is a must. Have a nice day!

      Usuń