27 kwietnia 2011

najpiękniejsza z przyjaciółek

Bywa z nami na imprezie, na zakupach i u lekarza. Ciężko nam wybrać się gdziekolwiek bez niej - jakoś tak nieswojo i smutno... Jest pomocna, nie obraża się i nie narzeka, nieważne, jak ją traktujemy. Tak, to opis naszej najlepszej przyjaciółki - a przynajmniej jednej z nich. Torebki. Przyznaję się do porażki, jeśli chodzi o samotne wyjścia. Po prostu się nie da się bez niej żyć! Model idealny? Szykowny i pojemny. Marzenia? Wbrew pozorom istnieje. Jeśli nie wierzycie, torebki Karoliny Zgoła powinny Was o tym przekonać!


Karolina Zgoła to zdecydowanie tzw. "człowiek typu orkiestra". Poznałam ją przy sesji zdjęciowej, gdzie całkowicie oczarowała mnie swoimi makijażami (i różowym kuferkiem, ale to już zupełnie inna historia). Szybko okazało się, że prócz podkreślania urody potrafi robić cuda z włosami i nie ma najmniejszego problemu z dobieraniem ubrań - stylizacja to kolejna z jej pasji. Dodatkowo zajmuje się... florystyką. Nie muszę mówić, ile osób zrezygnowałoby z połowy zajęć i skończyło na niczym, narzekając na brak czasu. Karolina wybrała (ku mojemu szczęściu!) inną drogę - jeszcze więcej pracy. A dokładniej spełnienie swoich twórczych wizji jako... projektantka torebek.


Pierwsza kolekcja miała swoją premierę jesienią ubiegłego roku. Już z pierwszymi zdjęciami zyskała moją sympatię i całkowicie mnie zauroczyła. Dominowały ciemne kolory - czerń i czekolada, w połączeniu z ciepłym beżem i karmelem. Różnorodne faktury materiałów i urocze kokardki nie pozwalały na nudę i wyróżniały torby od innych, proponowanych przez sieciówki oraz projektantów. Ich największy plus? Użyteczność. Nawet w najmniejszym egzemplarzu zmieści się coś więcej niż karta kredytowa i klucze, co sprawia, że w rankingu pożądanych torebek zasługują na wysokie noty.
Wraz z sezonem wiosenno-letnim przyszła pora na smakowite nowości! Kolekcja nie miała jeszcze swojej premiery, ale światło dzienne ujrzały już dwa modele o pięknych, intensywnych kolorach. Idealny akcent dla wielbicielek mocnych barw! A ponieważ Karolina dorzuciła do tego między innymi kokardki (moją ulubioną słodycz), oprzeć się pokusie zakupu jest naprawdę ciężko. Uprzedzam pytania o ceny - zdecydowanie przystępne. Tak bardzo, że warto pokusić się o zakup więcej niż jednego egzemplarza. Pytanie tylko...którego!


Wszystkie zdjęcia pochodzą z portfolio Karoliny. Autorzy zdjęć : Bartek Tyliński, modelka - Donata / Rave&Fashion - Poznań - ponczo i torebki autorstwa Karoliny / Paulina Kania. Oficjalna strona internetowa - tutaj, torebki można zobaczyć na żywo w pracowni Joanny Werc w Poznaniu, ul. Kasprzaka 24 (po wcześniejszym umówieniu się). Zapraszam też do przeczytania mini-wywiadu z Karoliną w portalu Krea-Tornia.

4 komentarze:

  1. Świetny blog! Nieziemsko mi się podoba !
    Dlaczego mnie tu wczesniej nie było ?

    Musze to jakoś nadrobić ;D

    Goraco pozdrawiam,
    Kokainna.

    p.s. zapraszam do obserwowania, ja również będę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Różowo - wrzosowa jest naprawdę prześliczna. Ja niestety cały czas poszukuję mojej najlepszej przyjaciółki, chyba jestem zbyt wybredna:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie są świetne ;) Ale czerwona bardziej wyrazista!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. hej hej, byłam na FW, ale tylko wczoraj i jedynie na trzech pokazach ze względu na NIESTETY ograniczenia czasowe, więc może dlatego mnie nie odnalazłaś :P

    OdpowiedzUsuń